6/2/11

"FRIT DE MÈ" SEGONS PALMIRA

Na Palmira és sa mare de na Neus, n'Àngel sempre m'ha dit que és una bona cuinera i sa veritat es que ara ho puc confirmar.

El seu frit es espectacular i ho dic jo que no m'agrada quan te un gust massa fort.

Totes ses receptes son molt pareixcudes però ahir vaig seguir ses seves instruccions i em va quedar boniiiiiissim
Aquí la teniu,



INGREDIENTS (per 4 persones.)

Frit Mallorquí: (de mè o de porcella.)
- 2 manats de sofrit
- 1 pebre vermell gros
- 3 pebres verds (italians)
- 6 alls
- pèsols (200 gr.)
- fonoll (a gust)
- carxofes (opcional)
- 1 ½ patates
- 2 fulles de llorer

PREPARACIÓ:

Es talla tot petit, per una banda es sofregueixen les verdures (pebres), quan la textura es blana s’afegueix el sofrit, els pèsols i les carxofes. S’acaben de sofreguir i es possen a la graixonera.

A continuació, també es sofregueix la carn de frita mb 3 o 4 alls, el llorer i un pebre coent (a gust). Una vegada frit, s’afegueix a la graixonera amb les verdures.

Seguidament fregim les patates i les afegim a la graixonera, es remena tot i deixam reposar.

A l’hora de servir hu encalentim suau i per endins.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Aquí puedes dejar tu comentario sobre esta entrada. Gracias por hacerlo