1/3/16

ROSTIT HUMIT DE NA JOANA DE SON BORRÀS (CAMPANET)





Tot i que he de dir que les millors espinagades que he menjat són les de na Joana de Son Borràs, avui he volgut fer un rostit humit. Pareix simple, entres a internet, demanes al sr. Google i et diu com ho has de fer però em vaig adonar que cap de les receptes que veia era del tipus de rostit que jo volia així que vaig cridar a na Bel, sa seva filla i tot va quedar resolt en un instant.... Aquí la seva recepta, espectacular!

Sa foto no és meva, es del blog de "Dulce y salado menorca"....ses meves eren massa dolentes pel resultat obtingut.

Gràcies Joana!




INGREDIENTS PER LA MARINADA

Un manat de julivert

1 llimona

un parell d'alls

sal i pebre

i un poc de romaní (no cal posar-ho si no agrada)

Ceba

Pastanaga

oli (mallorquí per suposat)

tomatiga de ramallet




ELABORACIÓ EL DIA ABANS

A un murter posem tots els ingredients, farem una bona picada i impregnem el  , després a sa safata posem el  amb un bon riu de vi sec o Jerez. Ben tapat el deixem a sa gelera d'un dia per un altre


ELABORACIÓ FINAL

Colem el brouet que ens ha quedat de sa marinada per tal de què no quedin bocinets

A sa safata posem un riu d''oli verjo i damunt, sa ceba tallada "juliana", també damunt sa ceba sa pastanaga tallada de la mateixa manera i per fi sa tomàtiga a quatre trossos.

Damunt el  i el brouet que ens ha quedat de sa marinada......

Ben tapadet amb paper Albal el ficam al forn durant uns 30 minuts, després el destaparem i el deixarem fins que estigui ben cuit.

I qui no ho aprecii..... Que no en mengi.

BON PROFIT I GRÀCIES JOANA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Aquí puedes dejar tu comentario sobre esta entrada. Gracias por hacerlo